سئو چیست؟!!!!
در اوایل دوره اینترنت زمانی که “تنها” چند وب سایت وجود داشت (چند میلیون در واقع، در مقایسه با رقم فعلی تقریبا 20 میلیارد دلار) - موتورهای جستجو متولد شده اند و اگرچه پیشرفته نیستند، آنها وب را نمایه می کنند محتوا به خوبی و به عنوان نقطه شروع برای ناوبری آنلاین به عنوان نشان دهنده یک منبع مهم ترافیک برای وب سایت ها. در آن زمان، حرفه ای ها نیاز به یک کنترل آگاهانه در افزایش دید وب سایت ها در صفحات نتیجه موتور جستجو ایجاد کردند که علم جدیدی را بوجود آورد: SEO - بهینه سازی موتور جستجو، با هدف افزایش ترافیک کیفی یک وب سایت.
این صنعت نسبتا جدید شامل مجموعه ای از عملیات انجام شده توسط تیم ارتقاء به منظور افزایش رتبه بندی یک وب سایت در نتایج جستجو، برای کلمات کلیدی جستجوی خاص و یا عبارت های جالب و مرتبط از یک دیدگاه تجاری است.
این کار با کنترل و بهبود «معیارهای رتبه بندی» انجام می شود، یعنی عواملی که به طور کلی به دست می آید، با الگوریتم جستجو تجزیه و تحلیل می شود و در موقعیت های بهتر در صفحات نتایج کمک می کند. با توجه به این معیارها، SEO می تواند از دو نوع باشد:
یکی سئو داخلی و دیگری سئو خارجی سئو داخلی به کارهایی که در داخل سایت انجام می دهید و به کارهایی که در خارج سئو انجام می دهید سئو خارجی می گویند.